Beschreibung
HISTORY Welcome to the XLFarms X1 map. The first map of the XLFarms series for the game Farming Simulator17. The XLFarms Project came up in 2009 with the modification of existing maps, such as BigVirginIsland. Then in 2011 with the Agritec and Fuhrmann Map EDITED. 2013 with Agrarfrost, Agroland, Paradise, Sunshine and in 2015 with XLFarms and its series of private maps. I was severely criticized (with good reason, though I disagree) for using objects from other maps without permission. So I decided to stay away from FS15, so I did not post anything. Now I return. Currently, it remains "private" with restricted sharing for those accessing my YouTube channel and Facebook page. XLFARMS? One of the main goals of having maps with large fields was the appearance of PatchTractor, currently CoursePlay. I wanted to use 2, 4, 6, 10 machines operating a same field, but the current ones were small and did not allow this. So I started modeling maps and sharing them. If you watch the videos on YouTube, you will always see a lot of equipment working. This is beautiful! THE MAP The map does not have the creation of any type of animal. You also can not cut trees. Like other maps that are emerging, with a specific branch of agriculture, in this map the focus is the production of grains. So do not ask to insert animals, as they are not part of the logic of the project. It is still in development, so it is a BETA in state W.I.P. I have not yet developed the documentation or tutorial of what you can do on the map, where the triggers are, what each seat does, where to put your grains, where to sell ... Just an advice: To fuel your seeder, spray ... buy fertilizers and seeds at the store. Mod recommended Chopped Straw Visit: XLFarms Projects
Credits
Map by MoslessNeo
Developed & released by LazyMod Studios FSD
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25. Oktober, 17:51 UhrVersion 6.1.1.5
- Fixed shed lights
- Fix FARM_SILO storageRadius*
You do not need to start a new save game. :) -
24. Oktober, 21:55 UhrVersion 12.2.3
- Fixed shed lights
- Fix FARM_SILO storageRadius
You do not need to start a new save game. :) -
07. Oktober, 23:27 UhrVersion 12.2.1
Bug fixs
Clean Log!!!
Review of all triggers (stations)
storageRadius set to 500
WINDROW_STORAGE triger fixed
fix PDA map size -
31. Dezember, 16:27 UhrVersion 5.2.1.1
Added sugarcane (Requires DLC Platinum Edition)
Revised all points of sale
Prices revised in all seasons
Disable price drop in all seasons
Added new waterplane
Added new objects
Removing some objects
Readaptation of objects
Restoration of vegetation
General Object Review
Overall field review
Generated a new collisionMap
Fix other small bugs -
28. September, 20:33 UhrVersion 4.2.1.2
Added some new objects (details) on the map
Adjusted fruit prices for sale
Adjusted the volumetric capacity of the silos according to the quantity of silos in the farm
Adjusted triggers for straw and woodchips
Fixed floating objects
Fixed small bugs
Defined new collisionMap for all maps
Review of all fields -
24. Juni, 21:36 UhrVersion 2.1.2
* Generated a new collision file for the map
* Fixed collision problems on the map
* Fixed bug in BGA
* Fixed field boundaries
* Fixed field size
* Removed objects in inappropriate places
* Adjusted straw trigger and bales of hay
* Point of sale signage
* Review details
* Fix of several other small bugs
* New vehicles for early career
* Adjusted field purchase icons -
28. Mai, 16:50 UhrVersion 1.1.8
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10 Kommentare
Wer Lego mit seinen Klötzchen liebt gefällt bestimmt diese Map, aber das hier hat mit der Wirklichkeit nichts zu tun.
Du kannst die Map noch Multifruit machen (Zwiebeln, Karotten, Weißkohl, Rotkohl, Salat)
Die Map ist an sich ja nicht schlecht. Aber dadurch das fast alle Felder gleich aussehen macht das Spielen keinen Spaß. Mir jedenfalls wurde es nach ca. 5 Stunden zu langweilig. Du solltest die Karte mit hügeligen und nicht rechteckigen Feldern versehen. Dann macht sie bestimmt spaß.
Gruß
matador62
ich habe mir die map mal runter gleaden ich werd mal sehen was mann da noch so machen kann. die eckigen felder kommen auf jedenfall weg und aus den großen feldern kann man kleine felder machen ich werd e mich mal dran setzen vill kann man da ja was schönes raus machen =)
Die Videos dazu kann man vergessen. Es ist keine Mapvorstellung, wenn in der ganzen Zeit nur einige Fahrzeuge sieht, die ein Feld bearbeiten. Wie soll man da einen Eindruck von der Map erhalten, wenn man gar nichts sieht.
Keep it up! Loved your maps in 13!
Also für mich ist es eine Map ganz mach meinem Geschmack. Zumindest Rinder und Schafe würde ich mir aber dennnoch wünschen damit die Map interessant bleibt wenn alle Felder gekauft sind und ein festes Einkommen durch Windräder gesichert ist.
Gruß, Lanzman
Quadratisch, symmetrisch, flach.So sieht doch kein Land aus- (außer Holland vielleicht ).
Auf dieser Map schickt man nur eine Horde Helfer los und wartet bis der Korntank voll ist. Das wird schnell langweilig. Sorry, nichts für mich...
Das hat mit der Wirklichkeit nicht viel zu tun, alles rechteckig und eben, die Gebäude so riesig!
Na ja, die Grundlage wäre nicht schlecht! Sie sollte jedoch belebt werden mit Tieren, Wiesen usw. Den im Augenblick ist sie nicht viel Wert und sollte sie so bleiben, wäre es besser nichts zu machen als so etwas.