Beschreibung
This basic specialization script allows to add animated analog engine hours counter for mod-vehicle.
Warning: script not compatible with multiplayer mode.
Archive contains:
- mthCounter.lua and indoorAnalogOTHud.lua scripts (warning: this second generates an error in the multiplayer mode, so you should remove some unnecessary lines in the read- or writeStream function)
- readme (open in notepad).xml file with installation manual in Polish, English and German language version
- i3d with sample counter model (6 separated segments)
Unpack downloaded zip.
Don't reupload, don't change the download link (mirrors will be reported), don't impersonate the author, don't doubling on mods sites, etc., etc.
Cheers
Credits
Script, Idea / Konzept, Tester: Rusheer
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12. März, 21:41 UhrVersion 2.0.0.0
- complete rebuild of script
- changed method of counting mth (mth - in Polish: "motogodzina"; dependence on the current engine's rpm, nominal rpm (or maximum in the absence of this data) and the scale of time in the game, not on driving speed))
- added HUD which shows current amount of mth
- sightly changed name - mthCounter (before: motohoursCounter)
- additional script: indoorAnalogOTHud.lua which adds analog operating time counter (complementing the basic indoorHud) -
28. Februar, 21:00 UhrVersion 1.0
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von Rusheer
vor etwa 6 Jahren
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von Rusheer
vor mehr als 6 Jahre
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von Rusheer
vor mehr als 6 Jahre
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von Rusheer
vor mehr als 6 Jahre
6 Kommentare
Gibt es ne Möglichkeit das ganze auf Stunden umzubauen für Deutsche Spieler
wie kann ich es im Spiel ein fügen es funktioniert bei mir nicht ?
Viren ohne Ende! Vorsichtig beim Laden!!!
Tolles Skript, läuft ohne Probleme!
Vorschlag zu einer V2:
Eine Speicherfunktion, damit der Counter beim Spielstart nicht immer bei null anfängt.
Ein Analoger Stundenzähler hat bis jetzt noch gefehlt, schade dass es ihn nicht schon früher in den alten LS Spielen gab.
Klasse Arbeit!
wozu ist das gut schnall ich iwie nicht...??