0
Downloads heute
3.286
Downloads gesamt
5
Kommentare
Beschreibung
Two new materials are added to the game: soil and sand. The material has the same properties as the maize chaff. Materials can be bought in the shop as a box pallet with soil or sand. Pallet with soil: Price: 450 € Capacity: 2000L Pallet with sand: Price: 620 € Capacity: 2000L Update 1.5.0.0 - Material acquisition was simplified. - Added pallets with soil and sand. - Earth and sand textures have been improved. - New material icons - Added material information in the menu
Credits
vnsfdg2
-
21. Oktober, 14:58 UhrVersion 1.5.0.0
-
von vnsfdg1
vor etwa 7 Jahre
-
von vnsfdg1
vor etwa 7 Jahre
-
von vnsfdg1
vor etwa 7 Jahre
-
von vnsfdg1
vor etwa 7 Jahre
-
von vnsfdg1
vor etwa 7 Jahre
-
von vnsfdg1
vor etwa 7 Jahre
-
von vnsfdg1
vor etwa 7 Jahre
Dateien
21.10 2017
Empfehlungsrate
-/-
noch nicht genug Stimmen
Ist dieser Mod besonders empfehlenswert?
Unterstütze den Entwickler!
Jetzt mit PayPal spenden
V
1.5.0.0
21. 10 2017
3.286
4 Kommentare
Kann man das auch mit dem Giants Editor platzieren?
coole mod ich finde sie praktisch
How do I change the sale price?
FillUtil.registerFillType("dirt", g_i18n:getText("fillType_dirt"),FillUtil.FILLTYPE_CATEGORY_BULK, 1, false, dirthudFile,dirthudFile, 0.000085, math.rad(30));
TipUtil.registerDensityMapHeightType(FillUtil.FILLTYPE_DIRT,math.rad(30),1.0,0.08,1.00,0.08,1.5,true,diffuseMapdirt,normalMapdirt,distancedirt);
for i,filltype in pairs(object.acceptedFillTypes) do
fillname=FillUtil.fillTypeIntToName[i]
if fillname == "wheat" then
local allowedToolTypes = {TipTrigger.TOOL_TYPE_TRAILER,TipTrigger.TOOL_TYPE_SHOVEL, TipTrigger.TOOL_TYPE_PIPE, TipTrigger.TOOL_TYPE_PALLET}
local filltypen = FillUtil.FILLTYPE_DIRT;
local priceScale = 1;
local price = FillUtil.fillTypeIndexToDesc[filltypen].pricePerLiter * priceScale;
object:addAcceptedFillType(filltypen,price,false,false,allowedToolTypes)
object:initPricingDynamics()
end;
end;
wozu brauch man das?
Sandburgen und Maulwurfshügel oder...