Beschreibung
Empfehlung:This mod increases motor RPM when using hydraulics tools (moving tools), tipping, unfolding, lifting or rotating implement etc. and show RPM Hud.
RPM increase at 1600 rpm when moving your moving tools by default.
You can set work rpm or deactivate work rpm for any action in your VEHICLE XML file adding this line:
"<WorkRPM allowTurnedOn='false' allowFolding='false' allowTipping='false' allowRotating='false' allowLifting='false' allowPipeFolding='false'>2400</WorkRPM>".
By default, every option is set to 'true' and RPM is set to 1600, when you dont add this line.
If you find any errors or issues, let me know in comments or to kenny456@seznam.cz and i will fix it in next version.
Credits
Model:
Texture:
Script: kenny456 / Xentro / Webby
Idea / Concept: kenny456
Testing:
Other:
-
06. Februar, 15:41 UhrVersion 1.3
v1.3
- added increase RPM when lifting implements attached to 3-point, which have no foldable spec. (some plows, weights, cultivators..)
- added increase RPM when rotating attached implements (etc. plow)
- you can deactivate increasing RPM for any action in your vehicle xml file (see readme.txt in zip)
- fixed error on line 104 when you attach implement with 'foldable' specialization but with no folding animation (etc. Koeckerling Trio 300M, Amazone Cenius 3002)
- fixed error on line 281 when enter to enterable trailer with no attacher vehicle connected(etc. Stepa FHL 13 AK) -
02. Dezember, 16:56 UhrVersion 1.2
v1.2
-added increase RPM when tipping
-added increase RPM when folding / unfolding implement / trailer
-added increase RPM to combines tipping and folding / unfolding pipe
-added increase RPM when moving movingTools of attached implements / trailers
-fixed slowning down machine when running with implement turned on or moving with movingTools -
10. November, 16:39 UhrVersion 1.1
v1.1
-fixed slowning down vehicle when running with implement turned on -
06. November, 12:26 UhrVersion 1.1
-
von kenny456
vor etwa 7 Jahren
-
von kenny456
vor etwa 7 Jahren
-
von kenny456
vor etwa 7 Jahren
-
von kenny456
vor etwa 7 Jahren
-
von kenny456
vor etwa 7 Jahren
-
von kenny456
vor etwa 7 Jahren
-
von kenny456
vor etwa 7 Jahren
-
von kenny456
vor etwa 7 Jahre
-
von kenny456
vor etwa 7 Jahre
-
von kenny456
vor etwa 7 Jahre
-
von kenny456
vor etwa 7 Jahre
-
von kenny456
vor etwa 7 Jahre
-
von kenny456
vor etwa 7 Jahren -
von kenny456
vor etwa 7 Jahre -
von Kristijan6
vor etwa 7 Jahre -
von 2Franz
vor etwa 7 Jahre
13 Kommentare
ist funktioniert nicht haber der line Eingabe aber keine erfolgreich
halle habe es auch aubropiert aber da tut sich nichts ,nur eine anzeige ,lg
Good day! v. 1.3. Does not work with MR 1.2.0.1. RPM increases only on tippers. Plows, seeders when folding/unfolding the RPM does not change.
Habe bis jetzt alle probiert und keiner geht!
Bei mir funktioniert es gar nicht,selbst wenn ich nur diesen Mod im Ordner habe. Das Hud ist zwar da aber passiert nix,hat noch wer das Problem ?
... früher ( LS15 ) - gab es mal eine kleine MOD,
da wurde ein hydraulic-sound beim abkippen eingespielt,
das vermisse ich sehr ;)
bei dieser MOD, hör ich nichst ??
BALOO ;)
hallo des script ist top nur das problem ist das manchmal der sprit einfach leer geht wenn ich den motor starte aber sonst ist das der hammer danke
Hallo ,
runtergeladen und ausprobiert. Leider funktioniert der mod nicht optimal.
Alle Fahrzeug kriechen nur noch . Bitte verbessern . lg mogro
Kann ich nicht DL Die Seite springt immer weiter Zu nicht Jugendlichen Seiten und mein Teures AV Programm meldet Eine Bedrohung Wurde gefunden .
Daher bitte ich den Download Link zu endern
wieder mal was sin volles
Danke, bin noch nicht weiter bekommen. Den Mod gab es ja im LS15, klasse das ihn wiedergibt!
Wenn die Fahrzeuge über "AIVehicleExtension" fahren ist die Helfergeschwindigkeit 2/3 niedriger als ohne den Mod.
Mod entfernt und alles funkioniert bei mir wieder.
Gut und schön nur Die Häcksler und Mähdrescher werden sehr langsam!